neljapäev, 30. oktoober 2014

Sandri kokkuvõte

Ma tegin programmeerimist oktoobri esimesest nädalast kuni viimase nädalani. 
Küsimuste koodi tegemiseks kulus mul umbes pool tundi. Planeedi kostüüme tegin tund aega ja tausta otsimisega läks veerand tundi aega.
Uut õppisin ma väga palju. Ma alguses ei teadnudki, mis Scratch on. Õpetaja leidis meile õppematerjale programmeerimisest. Õppisin juurde koodi tegemist ja uute kostüümide ja tausta lisamist. Päikesesüsteemi kohta sain uusi teadmisi: planeetide temperatuurist ja pöörlemisest. Blogger oli ka üks asi, mida ma polnud kunagi kasutanud, sinna ma postitasin fotod.
Üksi ma otsisin planeetide küsimusi ja tegin neile ka koodi. Ma otsisin üksi ka tausta ja tegin planeedi kostüüme. Koos me tegime mängule aja ja otsisime muusikat ning me panime mängu koos kokku. Ma sain väga targaks blogger'i ja scratch'i kasutamisest ja programmeerimisest. Programmeerimisest sain ma ka osavamaks. 
Kui mul aega oleks, siis teeksin ka edaspidi selliseid mänge.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar