neljapäev, 30. oktoober 2014

Kaari kokkuvõte.

  Ma õppisin juurde, kuidas skripte koostada, mängule aega ja punkte panna ning üleüldse, kuidas Scratchi kasutada. Sain ka uusi teadmisi Päikesesüsteemi kohta ning kuidas blogspoti postitusi teha.
  Üksi koostasin ma mängule alguse ja lõpu. Alguse ja lõpu taustapildid leidsin ma internetist ja nende peale trükkisin ma ise teksti. Seda kosmosetüdrukut kõndima panna oli väga põnev, aga sobiva versiooni leidmine võttis kaua aega. Tegin üksinda veel ka Marsi ja Maa küsimused, mille kohta infot leidsin Wikipediast ja 7. klassi maateaduse õpikust. Teistega koos valisime välja mängule muusika ja panime skripte kokku. Enda ülesannete täitmiseks läks mul kokku umbes 15-20 tundi.
  Tänu sellele projektile olen ma saanud palju uusi teadmisi ja huvi programmerimise vastu on ka suurenenud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar