neljapäev, 9. oktoober 2014

Aeg teha vahekokkuvõtteid

Hea õpilane!
Meie esimesest kokkusaamisest on möödas täpselt 4 nädalat. Võta nüüd mõni hetk ja mõtiskle, kuidas Sul siiani on läinud, mida edaspidi äkki teisti teeksid jne, jne....
Et Sul oleks kergem, kirjutan Sulle siia mõned küsimused, millele palun kommentaaridesse vastuseid.
Kas see, mida Sa siiani teinud oled, on Sulle meeldinud? Too välja vähemalt 2 asja, mis on meeldinud?
Millised tööülesanded on olnud Sulle lihtsad täita? Millised rasked?
Mida uut oled õppinud või teada saanud?
Mis Sa arvad, kes võiksid seda mängu mängida? Milliseid täiendusi veel teeksid?

5 kommentaari:

  1. Mulle on meeldinud see, mida ma siiani teinud olen. Mulle on meeldinud see, kui me pidime näiteks aja juurde lisama , aga ei osanud siis lihtsalt proovisime ning lõpuks tuligi see välja. Mulle on meeldinud veel üldse scratchiga tegeleda. Enamus tööülesandeid on olnud kerged aga ka mõned rasked näiteks, kui jupid olid valmis, aga need kõik pidi veel kokku panema. Ma olen õppinud palju uusi asju näiteks kuidas scratchiga üldse tegeleda. Seda mängu võiksid mängida +12 aastased, sest väiksematele oleks see liiga raske. Mängu on vaja veel natuke täiendada ja korrastada, aga muidu on enamvähem kõik korras.

    VastaKustuta
  2. See mida ma siiani teinud olen on mulle meeldinud. Mulle meeldis kõik, mida Scratchi's oleme teinud ja see, et me kõik koostööd oleme teinud ning selle mänguga tegelenud. Paljud tööülesanded olid kerged, aga aja panemise ja selle tiksuma panemine oli raske ja paras ülesanne. Olen õppinud palju kasutama Scratch'i ja nende skripte. Olen teinud veel ühe teise mängu nimega Ping Pong, kuigi selle mänguga on vaja veel tööd teha. Päikesesüsteemi mängu võivad mängida kõik, kes tunnevad huvi selle vastu. Mängu peab veel täiendama ja parandama, aga muidu on mäng peaaegu valmis.

    VastaKustuta
  3. See, mida ma siiani teinud olen on mulle väga meeldinud. Väga huvitav ja põnev on olnud Scratch’i kasutada ja sealt olen saanud ka palju uusi kogemusi. Minu arvates oli küsimuste tegemine ja punktide lisamine kerge, sest see ei nõudnud väga palju mõtlemist. Raskeks osutus mul kosmoselaeva liikuma panemine ja kogu mängu kokku panemine, sest ma polnud varem Scratch'iga kokku puutunud ja kõik oli mulle uus. Sellest projektist olen saanud väga palju uusi teadmisi ja juba oskan ka mõndasi väiksemaid mänge Scratch'is ise teha. Seda mängu võiksid mängida kõik keda huvitavad planeedid ja Päikesesüsteem. Mängu peab veel natukene korrastama, sest see ei ole veel täiesti valmis.

    VastaKustuta
  4. See, mida ma siiani teinud olen, on mulle meeldinud. Mulle meeldis kõik, mis me teinud oleme. Mulle meeldis uuesti Scratchi kasutada, sest ma olen seda 4.klassis teinud. Mulle meeldib ka see, et me teeme seda kõik koos. Ülesanded olid nii ja naa mõned lihtsad, mõned rasked , vähemalt on lõbus. Ma ei ole väga midagi uut teada saanud, sest ma õppisin programmeerimist juba 4.klassis. Ma arvan, et seda mängu peaksid mängima umbes 9-aastased või vanemad, sest nooremad ei ole sellist asja veel õppinud. Ma ei teeks juurde midagi, sest kõik on perfektne ja hea. Aitäh!

    VastaKustuta
  5. Tegin oma tekstile vigade paranduse, õpetaja käskis,
    See, mida ma olen teinud, on mulle meeldinud. Me tegime klassiga seda tööd, kui oli arvuti tund 4.klassis. Mulle meeldis Scratchi kasutamine juba enne ja nii tore, et nüüd uuesti hakkasime mängu tegema. Raske on mul täita neid ülesandeid, kus on palju skripte ja taustapilte, aga ma saan kunagi ikka sellega hakkama. Lihtne on see kui paned ühe tegelase teist püüdma. Ma olen teada saanud, et Scratch polegi nii lihtne, kui arvad, on hoopis raske.Me võiks mängule lõpu panna ja palju muud.

    VastaKustuta