neljapäev, 30. oktoober 2014

Jaanise kokkuvõte

    Mina õppisin programmeerimisest juurde kõike, mida ma nüüd oskan. Päikesesüsteemist õppisin juurde peaaegu kõike, millest see viktoriin rääkis. Bloggerist ma ei olnud ka enne kuulnud, seega õppisin juurde kõike, mida sellest tean.
    Ma koostasin Neptuuni küsimused ja nende skriptid. Küsimuste kohta lugesin Wikipediast. Tegin veel planeetidele kostüüme ja otsisin taustapilte. Teistega koos me panime tervet mängu kokku, otsisime muusikat, Kaarliga tegime aja skripti ja koos valisime välja sobivad taustapildid ja sobivad kostüümid.
    Ma tegelesin Scratchiga kokku terve oktoobri. Küsimusi otsisin ja nende skripte koostasin kokku umbes tund aega. Planeetidele tegin kostüüme ka umbes tund. Koolis saime kokku ka umbes 3 tundi nädalas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar